سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...::: چهارسو :::...
 RSS  :: خانه :: ارتباط با من :: پروفایل :: پارسی بلاگ
از دست دادنی که باعث بیماری می شود، از دستدادنِ دوستان است . [امام علی علیه السلام]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 3368 بازدید
    - امروز: 3 بازدید
    - دیروز: 0 بازدید

  • درباره من
  • ...::: چهارسو :::...
    محمدرضا حسین مرشد
    .... هنوز خودم هم نمی دونم ...

  • لوگوی وبلاگ
  • ...::: چهارسو :::...

  • اشتراک
  •  

  • اوقات شرعی

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? دنبال یه جایی ام ...
  • محمدرضا حسین مرشد جمعه 84/11/7 ساعت 7:6 عصر
  • دنبال یه جایی ام اونجا فقط خدا باشه

    نه بت باشه نه آدمی فقط اونجا عشق باشه

    دنبال یه خزیره ام پر باشه از آدم خورا

    چون اونا با محبتن جون و من و نو به خدا

    دنبال یه شهرک دور دنبال یه غریبه ام

    یکی که بال و پر داره دنبال یه فرشته ام

    یکی که دستاش مثل تو با دستی آشنا نبود

    یکی که قلب اون فقط پر از خدا خدا بود

    دنیا رو گشتم ندیدم به جر دو رنگی و ریا

    حالا من کجا برم آدم نمای بی خدا

    محمدرضا حسین مرشد


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    سلام
    دنبال یه جایی ام ...
    چهار سو یادتون نره ...

    Desigened By Parsiblog.com